Cloud-ul oferă multe avantaje față de software-ul tradițional de facturare
onFact nu trebuie să fie instalat pe computer. Pur și simplu conectați-vă la contul dvs. personal prin intermediul acestui site web.
onFact folosește o conexiune securizată, astfel încât datele dumneavoastră să fie adesea mai sigure în mediul nostru decât dacă ar fi stocate pe computer.
Creați până la 3 facturi pe lună cu versiunea gratuită a onFact.
Întotdeauna cea mai recentă versiune gratuită: onFact este actualizat regulat și extins cu noi funcții.
Accesibil prin orice browser comun de pe orice dispozitiv. Consultați-vă datele peste tot!
Nu mai pierde niciodată documente cu backup-urile noastre automate.
Programele din cloud se pot conecta cu servicii suplimentare pentru plata online, cont bancar, pachete de contabilitate sau chiar software proprietar.
Datele dvs. sunt întotdeauna sincronizate și actualizate între toate dispozitivele și utilizatorii. Fără numere de factură duplicate sau facturi pierdute.
Un pachet de bază compact cu extensii gratuite. Adaptați software-ul la nevoile companiei dvs.
Urmăriți clienții dvs. în sistem. Utilizați datele clienților pentru a crea o nouă factură cu un singur clic.
Creați și monitorizați rapid facturile. Datele clientului sunt completate automat. Numerotare automată și calcul TVA.
Urmăriți facturile neplătite prin crearea și trimiterea de mementouri (automat).
onFact poate genera rapoarte extinse. Aruncă o privire la vânzările tale pe săptămână, lună sau an.
Lucrați mai rapid, obțineți o perspectivă mai bună asupra companiei dvs. și economisiți costuri - totul cu onFact
onFact nu este un program tehnic de contabilitate, ci un software de facturare ușor de utilizat pentru antreprenori.
onFact are numeroase funcții, cum ar fi completarea automată a datelor, făcând crearea facturilor mai rapidă și mai plăcută.
Datorită prezentării generale cu coduri de culori din onFact, vedeți imediat ce documente necesită urmărire.
Toate documentele sunt bine plasate într-o listă, unde le puteți filtra și căuta.
Prin activarea numai a modulelor de care afacerea dvs. are nevoie, onFact se va potrivi exact cu modul în care funcționează afacerea dvs.
Facturile pot fi trimise cu ușurință prin e-mail prin onFact.
Automatizați trimiterea mementourilor, procesarea plăților și a facturilor recurente. Economisiți timp și lucrați mai constant!
Pe lângă facturile clasice PDF, onFact generează și facturi electronice. Acestea pot fi procesate cu ușurință prin pachete contabile.
Foarte ușor, gratuit și în câteva minute!
documente create cu onFact până acum
Creează-ți contul acum! Introduceți datele obligatorii ale companiei care trebuie afișate pe documentele dvs. și creați prima factură în câteva minute. Primele 14 zile sunt complet gratuite, astfel încât să puteți cunoaște software-ul fără riscuri!
Începe perioada gratuită de testare!